for you ♥
Saturday 4 February 2012 @ 10:35 | 0 notes

awak nak tahuu tak , saya nak jadi POKOK ,supaya kasih sayang saya terhadap awak tak akan pernah berubah dan semakin bertambah seperti mana POKOK tuu membesar . bilaa awak kata nak jumpa saya , wah ! melompat saya dari katil tuu nak pakai cantik cantik , biar awak tak pandang orang lain . hehe pandang muka saya sampai muak okay :3
lepas saya dah siap , saya akan duduk dekat atas katil , cheak handphone tuu . tunggu awak call sebab awak kata if awak dah smpai at ruma saya , baru saya turun :)) time tuu dalam hati saya berkata saya RINDU awak , harap saya dapat lepaskan RINDU saya kat awak jap lgii , hope awak pun begituu jugee :))
then awak bawak saya naik motor , kita ronda ronda , lepak taman , lepak kedai makan , tlg awak bukak kedai :)) best nyee time tuu , betul tktipuu sygs :))
setiap kali saya keluar jumpe awak , selalu awak hadiahkan saya sebuah senyuman kan ? ya allah , tulah hadiah yang paling berharga awak berikan kat saya ? iloveyouu . bila awak kata saya SAYANG awak , time tuu rase mcm nak menitis air mata saya tauu , terharuu gilee laa :)) saya cuma akan balas saya sayang awak juge then pelok awak , biar awak rasa betape kasih saya terhadap awak . time tuu saya nak jee kate kat awak saya seronok habiskan masa saya dengan awak , tpi saya MALUU ! >.< 
bila saya pandang awak kan , saya rasa mcm tak puas menatap muka awak yang oemyy gilee tuu mcm SHAHAZIE SAM :)) saya takut lepas nie tak dapat tgk awak lagii !
bila jalan , awak suke pegang tangan saya kan ? haa romantic gilee laa saat tuu , hehe nak semua org tahuu saya dah ada pendamping hidup :)) 
hmm saya takut lepas nie dah tak boleh nak panggil awak sayangg , biyy =( awak kata nak hadiahkn saya teddybear tuu kan ? hmm saya taknak walaupun teddybear tuu omeyy ! saya nak awak  jee sbab awak tuu berharga saya , tak boleh beli pakai wangg !! 
CINTA DAN SAYANG SAYA DEKAT AWAK TAKKAN PERNAH BERUBAH MESKIPUN DIDUNIA DAN DIAKHIRAT , SEBAB SAYA AKAN MENYAYANGI AWAK BUAT SELAMANYA ='(( ILOVEYOU MOHD IZZUDDIN